Friday, January 16, 2009

wut did i do these days?

hurmmm... soalan yg agak menarik... sebab aku sendiri xtau ape yg telah aku buat sepanjang minggu ni... tau2 dah nak ujung minggu dah... cepat sungguh masa berlalu... xboxku pon dah berapa ari dah sedey.. yg last maen pon en otai rasenye.. dia dtg lagi umah aku utk amik brg2 dia... ari ni dah nak blk dah mamat tu.. jumpa lagi nant.. jgn ilangkan no yg aku dah maintain dkt seploh taun tu.. huhuhu.. dkt seploh taun dah aku pakai no dg tuh.. xpenah nak tukar no sbb malas nak bitau org no baru... last2 aku gak yg bengang abb ade yg dah bitau byk kali pon mintak lg no tuh.. fon ilang laaa.. tukar enset baru laa.. macam2...

hurmm.. kalau ade sape2 perasan ppst aku mostly ditaip di pg2 bute..(ke jam tu ikut setting masingg2?) xkesahlaa.. mmg byk aku tulis blog ni pg2 bute pon... masa org tgh sedap2 berdengkur.. time tu laa aku plg produktif... matahari dah keluar baru laa nak tdo..(ari ni aku dah tdo tpnye... terbangun amat awal je..)

ok je kot aktif mlm2 buta nih... xde sgt perasaan nak keluar tanpa pekdah... sejuk2 nih baik berkurung slm bilik je... ade danbou... ade humidifier... luar tu sejuk.. kering pulak tu... biarlaaa aku naik berat duk dlm bilik je... kalau xmemeelukan aku kuar.. aku rela duk dlm bilk je...nk kuarkan tfn main phone aku pon xsampai 5 menet tgn aku dah kebas...

the conclusion of this post... aku kurang aktif lately... dr jumlah post bl ni yg baru bertukar jadik dua pon dah blh faham kot... nothing reallly interesting happened these days... inilaa hidup kat negara 4 musim kot... time summer aktif jer... time sejuk2 nih sume org tanak kuar... mari kita berhibeenasi.... huhuhu..

ps: kepada cik ciare... sy amat tak rajinutk menampal gambar di blog ini... kene rujuk kat site2 sy yg len jugak... Sbbnye? gambar dr kamera sy tanpa diedit dlm lingkungan5-10mb.. kecik2 pon 3 mb lebey... kat cni ade limit 1 gig... sy tanak guna limit itu.. no 2 xsuka uploader blogger... kalau upload byk2 nk kene check satu2 utk susun blk... unless blogspot ni blh copy n paste je gambo kat mana2... sy akan kurangkan menampal gambar di sini.. soei 4 da late reply...

No comments:

Post a Comment